23 Aralık 2013 Pazartesi

Küçük Bir Duyuru..

Aslında yazdığım ama yarım kalan başka bir post vardı.. 
Hayat ne garip diyorum bazen, bir saat öncesiyle sonrası tutmuyor bazı insanların..
Hayat yeni başlangıçlar yaptırıyor kendisine, dostluklar falan da değişiyor.. 
Bir yola çıkmıştım hatırlarsanız önceden duyurduğum, iş ile ilgili bir posttu. Şimdi o yoldan geri döndüm, bilginize olsun istedim, ben yine tek tabanca olarak aranızda olmaya devam edeceğim..
O yola çıkarken başladığım bazı işler vardı, mecburen onlara devam edeceğim ara da sıra da sizlerden gelen istekler doğrultusunda ama dediğim gibi başladığım bir şey olduğu için, tek başıma ama İki Şehir Bir Meryem olarak..
Aslında blog yazmaya bile ara vermeyi düşündürecek, her şeyin boş olduğunu düşündüğüm bir süreç geçirdim, geçiriyorum belki de..
Bende değişiyorum kabul ediyorum ama etrafımda değişiyor işte..
İzmir'den yazıyorum bu postu.. Anneciğimin yanındayım.. Bu tatil olanların üstüne denk geldi, gariptir burada olmam atlatmaya da yardımcı oldu.. Hayat bana öyle çok şey gösterdi ki, işin garibi hala derinden üzülmeye devam edebiliyorum.. 
Hep dedim ya hani kendime bir yol çiziyorum diye evet yavaş yavaş şekilleniyor hayatım..
Aslında melankolik olmak falan istemiyorum işte ama, malesef huyum mu yapım mı bilmem neyse söz bu son :D 
Yani eleye eleye etrafımda öyle az kişi bıraktım ki mecburen son olmak zorunda..
Belki yanlış yapıyorum ama elimde değil, ben uzunca süre sabrediyorum bir şey için kendim nasıl özveri gösterdiysem, saygı duyduysam önem verdiysem kendim için de en azından biraz onu bekliyorum..
Ben en çok açık sözlülük istiyorum.. Ben yanlış, kötü bir insan da olabilirim ama bunu yüzüme açık açık söylesin istiyorum karşımdaki, öyle alttan alttan, ya da başkalarına söyledi mi işte ben o zaman çıldırıyorum..
Yapılan iyilik karşıdakinin yüzüne vurulmasın istiyorum..
Ya iyiliği yapan Allah için yapıyor bunu, bi sabretse, bir dursa Allah onun mükafatını zaten verecek ona, ama yok insan oğluyuz ya, başımız sıkıştığı anda her şeyi yakıp yıkmaya, pat pat konuşmaya öyle çok müsaitiz ki, kendi elimizle yaptığımızı kendi elimizle yıkıyoruz..
Kaşıkla verip sapıyla çıkarıyoruz yani :D 
Sinirliyim, üzgünüm, dertliyim ama mutluyum..
Mutlu bir yuvam var, hayata geleceğe umutla bakabileceğim beni seven bir eşim ve ailem var..
Rabbim'e binlerce kez şükürler olsun.. Gösterdikleri ve göreceklerim için..
Dostluk ise iki tane olsun temiz olsun diye baktığım bir şey artık bu son yaşadıklarımdan sonra benim için..
Çünkü biliyorum her hayır da bir şey, her şer de de bir hayır vardır..
Kendinize çok çok iyi bakın :) 
Mutlu olun kırmayın, kırarsanız da gerçekten pişmansanız düzeltmek için elinizden geleni yapın, çünkü insan oğluyuz kırmak sonra da toparlamak için yaratıldık..
Önemli olan toparlamayı isteyip istememek de zaten..

16 yorum:

  1. güzelim noldu böyle çok heyacanlı başlamıştı yolculuğun.boşver kırilma ve de kırma.ALLAH her zaman bizimle.sırtını ona yasla herşey yeniden yoluna girer.bak birde teselli ilacını almışsın.anacığının yanına gitmişsin.anadan daha iyi ilaçmı var dertlere.yüzünden gülümseme eksik olmasın sevgiler EBRU KIZILKAYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlı ve çok umutluydum gerçekten canım ama işte insan oğlu bir anda gerçek düşünceler çıkıveriyor ortaya bir de en kötüsü de kendini savunduğu yok ben öyle yapmak istemedim şöyle böyle dediği her şeyi yapmaya devam etmesi, ama Allah büyüktür dediğin gibi benim içim rahat. Amin canım benim.. Çok öpüyorum seni..

      Sil
  2. illaki üzüntünü de yaşayacaksın hiç bir şey olmamaış gibi davranazsın , kadınlar hiç davranamaz.. ama biraz zaman sonra değmezmiş kendimi psikolojimi bozmaya diyip kendine kızacaksın :) bu dönemi çabuk atlatman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle, bir süre sonra ne boşa üzülmüşüm diyeceğim inşallah çünkü Allah bana yeni kapılar açarken üzüldüklerim kapısız kalacak biliyorum :) Saol canım benim..

      Sil
  3. Canm yaa üzülme,bloguda bırakma sakın yaz,içini dök,dertleş..Hem annenin yanındaymışsın sana pek güzel ilaç olur,anne kucağı her derde deva wala:) Malesef insanlar artık çok değişti hepimiz değiştik belkide.Eski dostluklar pek kalmadı malesef,insanlara güvenmek çok zorlaştı.Bu konuda da malesef elimizden gelen birşey yok.Ben hep şunu bilir şunu söylerim dostların az ama öz olsun..Neyse laftan lafa atladım çok konuştum:) Herşeyde bir hayır vardır canını sıkma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi şeyler söyledim ama haklısın dostların az ama öz olmalı şu hayatta çok haklısın çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  4. epeydir ara verdim blogları okumaya yazmaya tam olarak bilemiyorum nedir ne değildir ama umarım yeni yılla birlikte herşey senin için ailen için güzelliklerle gelir mutlu olmaya devam edersin insanoğlu her şeye alışıyor unutuyor da unutmuyor da... ama her şey yolunda gitsin senin için sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne içten dilekler bunlar, çok teşekkür ediyorum canım inşallah hepimiz için her şey çok güzel olur :)

      Sil
  5. nolduğunu pek anlayamadım ama belli ki seni yaralayan bir olay yaşamışsın. ben kötü günler geçirdiğimde hep şunu düşünüyorum, bu yaşadıklarım olmasa iyi günlerin değerini nasıl bilebilirim, nasıl ders çıkarabilirim hayattan, nasıl büyüyebilirim...

    polyannacılık gibi düşünme, evet dibine kadar üzülürüz bazen ama sonra bi bakmışız her şey geçmiş güneş yeniden doğmuş :)) her şey gönlünce olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bi yol ama çok haklısın insan kötü zamanlar geçirdiğinde ancak iyinin değerini anlayabiliyor.. Bende şu an o durumu dibine kadar yaşıyorum :) Çok teşekkür ederim canım benim..

      Sil
  6. Meryem'cim kim üzmüş seni böyle :( Canım Allah sağlık ve huzur versin her şeyin başında geliyor...Bende her şeyimi yüzüme karşı söylensin isterim, arkadan kuyu kazmak niyee.. Allah dost görünen düşmanlarımızdan korusun..Umarım her şey yoluna girer, keyfin yerine gelir inşallah canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin canım benim çok üzüldüm ama üzüntüm giderek kızgınlığa dönüşüyor :) Şimdi çok daha iyiyi çok şükür.. İnşallah hepimiz çok mutlu oluruz , öpüyorum seni de oğluşunu da :)

      Sil
  7. Allah böyle insanlardan uzak etsin.. İyi insanlarla karşılaştırsın..

    YanıtlaSil
  8. Aaa.. Neden böyle oldu ki.. Çok üzüldüm ben de şimdi... :(

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)