6 Mayıs 2013 Pazartesi

Nişanlığım :)

Nasılsınız canlar, inşallah hepiniz çok iyisinizdir.
Bugün çok geç kalmış bir postu paylaşmak istiyorum, nişanlığım :) 
Biliyorsunuz, blog açmaya nişandan sonra karar verince, blog için gerekli olabilecek fotoğraflar çekmemiştim. Şimdi ahhh keşke diyorum :)
Tekrar hatırlatmak gerekirse, benim nişanım evde aile arasında oldu. İstemeyle sözü bir arada yaparlar ya hani, biz nişan ve istemeyi bir arada yaptık. İki farklı şehir var arada. Kimse yorulmasın dedik. 
Hep çok sade bir şey istiyorum, dedim durdum ve o sade şeyi buluncaya kadar öyle çok gezdim ki size anlatamam. Tam sezon sonuydu ve çok fena indirimler vardı, ama benim bedenim ( xs) malesef çok çabuk tükendiği için bir çok mağazada elim boş çıktık. Bütün alışverişleri nişanlımla ben yaptık. 
Saolsunlar kimse de karışmadı bize ama biz böyle çok gezince herkesin beklentisi baya bir arttı. 
Öyle büyük beklentiler içine girilecek bir elbise değil aslında ama ben çok beğenerek giydim :)
işte elbisem ;



Elbiseyi sanıyorum girdiğimiz dördüncü Adil Işık da gördüm. Bedeni de olunca tamamdır dedim, işte bu. İstanbul'dakilerde nasıl bilmiyorum ama İzmir Optimum da ki Adil Işık mağazasında hala bu elbisenin renkleri var. Bakmak isteyenler olursa. 
Gördüğünüz gibi tamamen sade, düz bir elbise. Burda belli olmuyor ama farklı bir kumaşı var. 
Ayakkabılar için de çok fazla gezmek zorunda kaldık. Her yerde platform topuklu ayakkabılar vardı geçen yaz. Şu stilletto dediğimiz ve bence gerçekten de harika olan ayakkabılar çok fazla çıkmamıştı o zaman. 
Bende istediğim gibi bir ayakkabı bulmak için baya bir gezdim. Rengi konusunda çok fazla karasılık yaşadım hatta bu gördüğünüz ayakkabının kül rengini de aldık :D 
Oy birliği ile bu renge karar verildi sonra. Ayakkabılar Marjin ayakkabının Cevahir AVM şubesinden alındı. Aslında ayakkabının aynı renginden çantası da vardı ama nişanlım yok güzel deyince onu dinledim ve bu yukarı da gördüğünüz çantayı aldım. 
Aslında şimdi düşünüyorum niye çanta almışım diye biraz saçma aslında ama insan o kafayla baya bir gereksiz şeyler alıyor :D

Bunlarda taktığım aksesuarlarım. Kolyeyi çok fazla takamadım. Kayınvalidemin hediyesiydi. İlk tanışmaya gittiğimde bunları hediye etmişti bana :) Yıllar önce hacca gittiğinde kızlarına alırken gelinim olursa diye bir tane daha almış :)
Ve işte bu da saçlarım. 

İzmir'de kuaför soranlar oluyor bu model belki de bir fikir oluşturur aklınızda. Aslında benim istediğim model tam olarak bu değildi ama kuaförüm böyle bir saç uygun gördü :D Başta bana çok abartılı geldi. Tavuk poposu gibi falan diye dalga geçtim kendimle ama sonra baya bir övgü alıp başka arkadaşlarım tarafından da sorulunca güzel olmuş heralde dedim :D 
Ve işte son olarak nişanlandığımızın kanıtı :D



Kurdelalarımız:) bundan tam 9 ay önce oldu bunların hepsi :) amma da geç yapmışım bu postu. Derdim neydi acaba??
İşte evde nişan yapmak isteyenler için bir örnek olsun benim nişanlığım :) 
Bu arada bir konuyu da açıklığa kavuşturmak isterim;
Altta bir geri sayım var, o düğün tarihim için değil, nişanlımın askerden dönüşü için olan bir sayaç. Düğünüme daha baya var, yani teknik olarak bir tarihimiz var tabi ki ama yarim gelince resmi işlemlerden sonra sizinle paylaşmak istiyorum bunu :) 
Yanlış anlaşılmalar oluyordu bunu düzelteyim dedim. 
Hadi canlar bu günlükte benden bu kadar. Kendinize çok iyi bakın. 
Öpüldünüz.:)

35 yorum:

  1. Immm bi hayal ettim seni, ne de güzel olmuşsundur kim bilir, geç olsun güç olmasın ailelerin uzaklığını düşünerek doğru bir karar vermişsiniz bence.:)

    YanıtlaSil
  2. bencede evde olan nişan için çok uygun bir elbise geçte olsa hayırlı olsun canım:)

    YanıtlaSil
  3. gayet şık bir seçin yapmışsın.. ayakkabı ve çantaya bayıldım.. evet saçında güzel.. tavuk poposuna benzemiyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Canımm kıyafetin çok zarif.. :)
    renk uyumu da çok iyi canım kırmızılar mükemmel olmuş zaten.
    kırmızı hayranı biri olarak bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım benim çok teşekkürler aslında nar çiçeği rengi ama fotoğrafta kırmızı gibi duruyor sanırım.

      Sil
  5. waww çok şıkmış yaww;))
    bende bakayım bu elbiseye
    şimdi nişanlar sözler olur
    öptüm seni çıtı pıtı güzellik;)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun elbise çok zarifmiş Allah tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
  7. Canım kıyafetin, takıların, saçın her şey çok zarif ve hoş olmuş.Allah düğün postları da yapmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) amiiin inşallah sana da nasip eder Rabbim :)

      Sil
  8. saç modelinden çok saçların hoşuma gitti..tonu ve de görünüşü çok güzel..bu saça hangi model yapsan yakışır..Allah hayırlı etsin canım..mutluluğu yakalamanız dileğimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canım, kendi saç rengim. Amiin inşallah.

      Sil
  9. çok beğendim...
    çok uyumlu....
    Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...

    YanıtlaSil
  10. Süper elbiseymiş canım yaa ben çok beğendim gayet şık ve minnak :))

    YanıtlaSil
  11. Canım çok sade ve şık bir kombin olmuş. Ayakkabınıda çok beğendim rengi süpper.
    Senin elbise araman, benim nikah için ayakkabı aramama benzemiş.Bende dümdüz platformsuz, taşsız, simsiz bir şeyi 3 ay sonra deridende bulmuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahahaaa üç ay aradın mı gerçekten, gerçi haklısın bende taksam kesin ararım o kadar.Öyle aynı modeller var ki her yerde insan görmekten sıkılıyo.

      Sil
  12. canım elbise çok güzelmiş ayakkabı uyumuda çok iyi olmuş hep mutlu olunnn inşallahhh

    YanıtlaSil
  13. elbisen çok güzel Meryemcim, bayıldım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Elbisen çok çok zarif saçında çok hoş olmuş.Ee sen 9 ay geç yazınca bizde o zaman diyemedik şimdi diyelim hayırlı olsunn :))
    Yarinin gelmesine azcık kalmış ne güzel :) Kelebekler uçuşuyodur sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahaaa çok teşekkür ederim canım benim. Hiç sorma uykularım kaçtı şimdiden heyecandan.

      Sil
  15. merhabaaa.. bloğuna hele de header ına bayıldım bayıldım :) ben de üç şehir bir meryemim :) bizimkinde izmir ve istanbulun yanına bi de eşimin şehri İskenderun eklendi :)
    beklerim
    http://mgcstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim, ooo senin de baya bir karışıkmış, allah kolaylık versin

      Sil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)