27 Mayıs 2013 Pazartesi

Korkmaz Perla Serisi

Bizim mutfağın toparlama gereçlerinin başında küçük tencereler, tavalar gelir. Sanıyorum bir çoğunuz için de öyle. Yemek mi arttı. Büyüğünden küçüğüne boşaltılmadan dolaba girdimi annem kıyametleri koparır :D 
Eee bende annemden böyle gördüm ya çeyizime ilk aldığım şeylerden biriydi bu küçük yardımcılar :) 
Tercihim büyük tencerelerim de olduğu gibi yine Korkmaz dan yana oldu. 
Ben daha hiç bir şeyini kullanmadım, açıkçası yılların markası olduğundan başka bildiğim de hiç bir şey yok. Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.
İşte yardımcılarım :)


Perla olarak geçen serisinin küçük yardımcıları bunlar. Haklarında detaylı yorumu Allah nasip ederse kullandıktan sonra yapacağım :)
Şimdilik kendinize iyi bakın canlar..

17 yorum:

  1. CANIM BNM IYI GUNLERINDE KULLAN :)
    CEKILISM VAR BEKLERIM BELKI SANA CIKAR :d

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım benm de tencere takımım korkmaz ve şuan annemin kullandığıda öyle gayet güzel çok memnunuz bizz :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok işe yarıyor bu tencereler
    ama ben en çok şu ikeadaki mikrodalgayada girebilen yuvarlak mavi kapaklı 5li kapları
    kullanıyorum
    benim elim ayağım diyebilirim
    hem çok yerde kaplamıyor dolapta;)
    güle güle kullan canım
    iyisindir inşallah kocaman öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar dolaba giriyomuu aa şu mavi kapaklı beyaz kaplar dimii iç içe satılanlar bende almıştım bilmiyodum bak iyi ki söledn canım :)

      Sil
    2. giriyor tatlım
      çok kullanışlı dedim ya elim ayağım oldular die
      evlenince güle güle kullanın inşallah;)

      Sil
    3. Bende aldım çeyizime onlardan :) tansaş da da vardı. Bende seni çok öpüyorum canım.

      Sil
  4. bende korkmazdan aldım tencerelerimi, kullanmama az kaldı:))Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. bebeğim güzel günlerde kullan benmkide korkmaz

    YanıtlaSil
  6. Küçük tencereler hayat kurtarıyor, kalabalığı topluyor gerçekten.
    Hem de sevimliler:)
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canım...
    korkmazın ürünleri kaliteli olur...

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)