17 Mayıs 2013 Cuma

İşte Büyük Gün :)

Tam beş koca ay geçti, biliyorum bir çoğunuz hatırlıyorsunuz, nasıl dayanacağım ben diye sızlanıp duruyordum, hepiniz bana zaman çabuk geçiyor, üzülme dediniz. 
Zaman geçti o beş koca ay bitti, bugün yarimin askerliği bitti :)
Bu beş ay da öyle çok ey öğrendim ki, biliyorum bekleyenler bilir:)
Şimdi benim için başka süreçler başlıyor. Tek başıma yaptığım bir çok şeyi, iki kişi yapmaya başlayacağımın inancıylayım :)
Şimdilik kendinize çok iyi bakın, öpüyorum hepinizi, 
Umarım tüm ekleyenler, çarçabuk kavuşurlar sevdiklerine :) 

30 yorum:

  1. gözün aydın meryemcim:) vuslata ermişsiniz ne güzel tadını çıkarın bu günlerin

    YanıtlaSil
  2. Hadi gözün aydın beklediğin oldu sonunda :))

    YanıtlaSil
  3. zor bır süreç ama olsun mutluda bır süreç :)

    YanıtlaSil
  4. canımm çok sevindimm sonunda bitti kavuşacaksınızz okadar süreden sonra o ilk görüşme bambaşkaa o anı bi an önce yaşarsın inşallah

    YanıtlaSil
  5. ah bebişim gözün aydın
    bizim o süreç daha başlamadı
    düşünmesi bile kötü ayrılığın
    benimki okulu bitirmezse seninkinin 3katı kadar ayrı kalcaz yandım yandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ahh saol yavrum ya, bekleyin bak askerlik süresi de kısalmış, ne yapıp edip bitirsin okulu

      Sil
  6. Amin kavuşurum inşallah ben de müstakbel sevdiğime :)
    Hadi gözün aydın!

    YanıtlaSil

  7. Eveeeet ben o günleri hatırlıyorum ama geçti bitti :)
    Gözünn aydıııııııııın :) dediğin gibi artık başka bi süreç başlıcak Allah kolaylıklar versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok zordur bekleyen bekleyenin halinden anlar dimi, Aminn canım benim çok teşekkürler

      Sil
  8. Canıımm nasıl sevindim anlatamam..Geçmiş olsun size, Allah bir daha da ayırmasın inşallah..şimdiden sonra kolay gelsin ..sevgiler size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canım benim amiin kimse ayrılmasın sevdiğinden.

      Sil
  9. Gözün aydın deniliyor sanırım. Senin adına sevindim. Asker hiç beklemedim ama zor olsa gerek.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) öyle diyo valla herkes canım. Çok teşekkür ederim, baya bir zor uzun dönem bekleyenleri düşünemiyorum bile.

      Sil
  10. gözün aydın canım:) bundan sonraki süreç de su gibi ve keyifle aksın:) mutluluklar

    YanıtlaSil
  11. sayılı gün çabuk geçermiş, gözün aydın olsun.:)

    YanıtlaSil
  12. canım benim allah sağlıkla kavuşturmuş daha ne aylar geçer bak gör:)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)