8 Nisan 2013 Pazartesi

Gelin Saçı Modelleri Vol 1.

Gelinlikle başladık saçlarla devam edelim istedim. Ben gelinlikte sadeci olduğum gibi, saç konusunda da sadelikten yanayım. Çok yukardan abartılı topuzlar, kalıp gibi saçlar hiç hoşuma gitmiyor. Gelinlik gibi saç konusunda da kararımı vermedim ama ortalama olarak ne istediğimi biliyorum. İşte evlenecek olanlara kendi arşivimden bir kaç örnek, umarım yardımcı olur :)



















Biliyorsunuz, şehirler arası bir düğün maceram olacağı için iki kez gelinlik giyeceğim, bu da iki farklı şehirde iki farklı kuaför araştırması demek ki bu da oldukça zorlayıcı birşey. 
Nişanımda saçımı Gaziemir'de bulunan Suat Kuaföre yaptırmıştım. Aslında çok beğenildi. Bir çok arkadaşım nerede yaptırdığımı sordu, ancak yine de götürdüğüm modellerden çok daha farklı bir model çıktı ortaya, bu durum düğün karışımlı kınam için beni düşündürmekte. 
Malesef kadınlar kuaförlerden öyle abartılı açlar istiyorlar ki, kuaföler bir süre sonra köreliyorlar, hep aynı abartılı topuzların, göze batan dalgaların etrafında dönüp duruyorlar, özellikle kuaföre her gittiğimde dikkat ediyorum, kadınlar, krepelerinin biraz daha kabarık olması için uyarı da bulunuyorlar. Yada yanlarında getirdikleri aksesuarların hepsini kullanmaları için kuaföre baskı yapıyorlar. 
Hele o makyajlar, niye kendilerini bu kadar çirkinleştirmek için uğraşırlar anlayamıyorum. 
Demem o ki, özellikle benim gibi evlilik hazırlığında olan arkadaşlarıma sesleniyorum, saçınız ve makyajınız sizi bastırmasın. Siz ön planda olun, gelinliğiniz ön planda olsun. 
Hoş o korkunç gelinliklerle ilgili konuşmak bile istemiyorum ama o da ayrı bir inceleme konusu olmalı ;)
Ben yine fazla konuştum farkındayım. Bu nedenle kaçıyorum. Kendinize iyi bakın :)

17 yorum:

  1. saç modeli de gelinliğe göre değişir canım..mesala dağınık saç modelleri fransız güpürlü gelinliklerle harika olr..yani nasıl bi gelinlik giyeceğine bağlı herşey..ama naturallik üst düzeyde gibi geldi bana..Allah mutluluğunuzudaim etsin..şimdiden tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin ve gelinlik zaten naturellik çerçevesinde olmalı bence. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. söylediklerinde hem fikiriz..hoşuma giden modeller var, iyice bi bakmam lazım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yazının devamı gelecek çok teşekkür ederim canım benim..

      Sil
  3. ben gelin değil ama balo için bakıyorum :)
    çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) baloya da uydurulabilecek saçlar sanki, şimdiden kolay gelsin canım :)

      Sil
  4. Teşekkür ederiz canım benim. Bunlardan bir kaçını bende arşivime atmıştım az çok benziyor zevklerimiz ben beğeneceğinin düşündüğüm bir resim daha gönderirirm sana whats up tan :) bu arada şafak azaldıkca insanın eli ayagına dolaşıyor dimi :))

    YanıtlaSil
  5. sondan 3. model çok hoşmuş canım ben de o tarz bir şey düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşallah hepimiz gönlümüze göre modellere ulaşırız canım benim..

      Sil
  6. oncelıkle hayırlı olsun ınsallah hersey sahane olur sonra da 3 dıyorum bence super bır model..sevgıler

    YanıtlaSil
  7. tatlı telaşeler var anlaşılan hayırlı olsun
    ben üstten 3. saç modelini sevdim diyebilirim:)

    YanıtlaSil
  8. 1. saç modeli çok güzel, doğal güzellik. sanada yakışacak eminim ;)

    YanıtlaSil
  9. gelin saç modelleri konusunu gezerken gördüğüm en iyi sitelerden biri bu site başarılarınızın devamını dilerim .

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)