30 Ocak 2013 Çarşamba

Mimlendimmm

Gezgin Portakal bloğunun sahibesi beni Mimlemiş. İl önce nasıl çıkmış bu mim hikayesi kendisinden aynen aktarıyorum;
Takipçi sayısı 200'ün altında olan blog yazarları için Liebster Award ödülleri adı altında koruma kollama projesi geliştirilmiş. 
Bu ödüllerin daha önceden farklı şartları varmış takipçi sayısı 3000'in üzerinde olan bloglar arasında yapılıyormuş. Üç yıldır bir zincir halinde dolanıyormuş . 
Ama bu ödülün kendine has bazı kuralları var. Size ödül veren 

arkadaşınızın sorduğu 11 tane soruyu yanıtlıyor ve kendiniz 

hakkında 11 gerçeği yazıyorsunuz. Arkasından da bu mimi 

kurallara uygun olarak kendi hazırladığınız sorularla 11 kişiye 

devrediyorsunuz. Mimlediğiniz kişileri yorum bırakarak haberdar 

ediyorsunuz.

Şimdi bana sorduğu sorulara geçecek olursam;

  • Burcunuz nedir?
Terazi burcuyum. Bir çok özelliğini taşıdığıma inanıyorum. 
  • Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?
Kesinlikle tokalarımı. Nereye gittiklerini bir türlü anlayamıyorum. Sepet sürekli dolup aynı hızla boşalıyor.
  • Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap var mı varsa adı ne ?
Çok komik olucak belki ama 90 kuşağı olarak İpek Ongun serisi diyebilirim. Gerçi çok uzun zamandır, yani üniversiteye başladığımdan beri okumuyorum ama lise yıllarımda dönüp dönüp okumuştum :)
  • Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunuz bir eşya?
Kesinlikle telefonum.
  • Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl davranırsınız?
Zorla konuştuğumu belli eden şekilde konuşurum. İstesem de hiç bir şey olmamış gibi davranamam. Bazen keşke davranabilseydim diyorum. Çünkü bazı durumlarda gerkiyor.
  • Yolda giderken biri size laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?
Muhtemelen onu duymam :)Çünkü dışarıda el ele olan, mutlu ve birlikte çiftleri görüp ben sevgilimi özledim diye ağlama modundayımdır :( Duyarsam da bir güzel ağzının payını veririm.
  • En çok kullandığınız aksesuar nedir?
Hiç bir şey dersem şaşırmayın. Çünkü hiç aksesuar kullanma alışkanlığım yoktur. Yazları gözlük o da belki, ya da taçlarım bu da belki.
  • Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yaparsınız?
Oturur halime gülerim. Eeee ne yapayım karizma çizildi bir kere..
  • İzlediğiniz ve etkisinde kaldığınız bir film var mı?
Çooooook. Hangi birini söyleyeyim ki. 
  • Günde kaç saat bilgisayar başında vakit geçiriyorsunuz?
Hiç belli olmuyor. Bazen hiç bazen 1 saat bazen daha çok. 
  • En sevdiğiniz renk hangisidir?
Terazi burcuyum. Her halime göre değişiyor. Bu aralar çook açık kaçık renklere bayılıyorum. Pembe, turkuvaz, mint yeşili falan gibi.
Hakkımdaki 11 gerçeğe gelince;
  1. Çok dengesizimdir. Bir kararım diğerin tutmaz. Ama bu kararsızlığım, alacağım ya da yapacağım maddi şeylerle ilgilidir. Birisi hakkında bir karar verdiysem asla dönmem.
  2. Birini sevdiysem, onu kaybetmemek için elimden geleni yaparım ancak sildiğim anda inanılmaz acımasızı olabilirim ona karşı.
  3. Eskiden kilolu bir kızdım. Üniversiteye başladıktan sonra kilo verdim.
  4. Eskiden burnumun üstündeki siyah noktaları kapatmak için fondoten kullanırdım. o kadar küçüklerdi ki (hala varlar gerçi) sıkmakla geçmiyorlardı. Bu yüzden arkadaşlarımın arasındaki lakabım çilek kızdı. Daha sonra bıraktım. Bir daha asla sürmedim.
  5. Egzama ve kurdeşen hastalıkları sahibiyim. İkisi de strese bağlı. Sinirlendiğim ya da üzüldüğüm anda geliveriyorlar. 
  6. Biri beni çok üzdüyse, konuşacak hiç bir şey bulamam. Sadece susarım. O an ne desem hissettiğimi anlatamayacağımın çaresizliğini hissederim.
  7. Küçükken, büyüdüğümde çok zengin olacağımı ve sürekli partiler düzenleyeceğimi hayal ederdim. Hatta ilk okul 2.sınıftayken sınıf arkadaşlarımı tatile gitmemiz konusunda ikna edip hocadan izin almaya çalışmıştık. Hemde tek başımıza :D
  8. Dilimin ucunda 10 yıl tel taktığım için, küçük bir top var, çok komik duruyor. Annemler çok konuşmaktan tek dilin yetmediğini idda ediyorlar.
  9. Haa tel demişken evet 10 yıl tel taktım.
  10. Bide miyopum ben. 
  11. Hmmmmm bide ağlamam gereken bir yerde ağlamak istediğime göz yaşlarımı dışarı değilde içeri doğru akıtabildiğime inanıyorum. Valla..
İşte bu kadar hakkımdaki 11 iğrenç gerçek :D
Ne çok kusurum varmış değil mi :D
Şimdi benim mimlediğim arkadaşlarım ;
Veee mimlediğim arkadaşlarım için hazırladığım sorular ;
Burcunuzun özelliklerini taşırmısınız?
Kader sizce nedir? Biz neresinde yer alırız?
Asla olmadan yapamayacağınız üç şey?
En sevmediğiniz huyunuz?
En sevdiğiniz çicek?
Hayatta pişmanlıklarınız oldu mu ?
En sevdiğiniz dizi?
Hiç kimsenin ne düşüneceği umrunuzda olmasa, yer, zaman, mekan kısıtlaması olmasa, düğün hayaliniz nasıl olurdu?
Annem demişti ama ben yapmamıştım dediğiniz bir şey oldu mu?
Sizi derinden etkileyen şarkı sözü?
En çok görmek istediğiniz ülke?
Şimdiden teşekkür ediyorum :)


10 yorum:

  1. Canım çok güzel cevaplar vermişsin. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi gördüm:) teşekkürler tatlım,bu soruları da cevaplayıp postuma ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben geldim...
    takipteim :))

    cevaplar çok içtendi :)

    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    sevgiler...........

    YanıtlaSil
  4. :) hoş geldinn. Çok teşekkür ediyorum. Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Canım teşekkür ediyorum mim için, en kısa zamanda postu geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. Canım bende de bir mimin var :)
    http://gamzeninrenkleri.blogspot.com/2013/02/bir-mim-de-benden.html

    YanıtlaSil
  7. Telliydin demek hem de 10 yıl. Canım ya düşündükçe üzülüyorum :)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)