6 Kasım 2012 Salı

İstanbul :)


Bir görünüp bir kayboluyorum, sizleri çok ihmal ediyorum farkındayım ama totoşumun üstüne bir türlü oturamıyorum ki. Yine İstanbul'dayım yarimin yanında. Biliyorsunuz güz döneminden kalan derslerim vardı. Ocak'a kadar gidip geleceğim böyle İstanbul'a şimdide sınavlarım var bu nedenle geldim. Kalışım uzun 3 haftacık kadar :)
Yarim aralık da askere gidiyor. Son zamanlarımız çok üzülüyorum. İçim acıyor. Beş ay diye avutuyorum kendimi ama nasıl geçer bilmiyorum ki hiç.
Şimdi sizlere İstanbul'dan bildiriyorum işte bu dedikoduları. Bir yandan da ders çalışıyorum daha doğrusu sınavda teslim etmek üzere ödev.
Arada sırada vakit buldukça sizlere haber vereceğim böyle. Sevgiyle kalın :):)

2 yorum:

  1. Merhabalar,Çok Hoş Blogunuz var..
    Dikkatimi Çekti, Yariniz Askere Gidecekmiş..
    Benim Yarimde Askerde Şafağımız Bugün 21 :)
    Asker Beklemek Zor.. Sevdiğinin Senden Uzakta Olması Çok Zor.. Ama Yinede Pahabiçilemez Bir Duygu..

    Benim Bloguma da Beklerim..
    emresra5253.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. İnşallah herkes kavuşur sevdiğine hayırlısıyla Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)