13 Ekim 2012 Cumartesi

Photon Şampuan

Mevsim sonbahar. Aslında güzeldir sonbahar. Bir başkadır, hüzündür, belki insanın kendisiyle yüzleşmesini temsil eder, hani doğa üzerindeki giysisini değiştirir ya insanlarda buna benzer belki de. 
Kimileri için zorlu kışı, hatırlatsa da ben severim sonbaharı. O kendine has havasını, doğanın gizli değişimini.. 
Ancak vücudum nedense pek hoşlanmıyor. Her sonbahar geldiğinde yüzümde pul pul dökülmeler, benzim de solma ve en önemlisi de saçlarım da aşırı bir şekilde dökülme sorunu yaşıyorum. Şimdi bu sorunlarla uğraşan bir tek sen değilsin diyeceksiniz. Haklısınız eee bende sizlere küçük araştırmalar sonucunda uyguladığım bir kaç sonbahar çözümünü paylaşmak istedim. 
İlk olarak Saçlar..
Aslında benim saçlarım bir çok insana göre oldukça gür ve kalın telli. Parlaklığında vs. hiç bir sorun yaşamıyorum. Buna karşın sonbahar dökülmeleri beni çıldırtıyor. 
Bir kaç şampuan denemesinden sonra bitkisel şampuanlara bir bakmakta yarar vardır diye düşündüm ve Photon marka bir şampuan aldım.
 Aslında sorup soruşturmadan pek böyle şeyler yapmam ancak saç dökülmesi öyle bir korku yaptı ki içimde gözümü karartıp aldım. Tamamen bitkisel içerikli bir şampuan mış deneyip göreceğiz dedim.  Benim saçlarımda İstanbul'dan geldikten sonra İzmir'in kloru oldukça yüksek suları nedeniyle kepek sorunu olduğundan ben ısırgan otlu olanını aldım. Bütün şampuanlar saç dökülmesine karşı etkiliymiş içerikleri saç tipine göre değişiyormuş. Şimdilik iki kez kullandım. Pek bir değişiklik gözlemlemedim ama biraz daha denemeye kararlıyım. 
Ardından annemin saçlarını kestirmek için gittiğimiz kuaförümüzden öğrendiğim bir karışım var. Bu gün öğrendim ve denemeye fırsatım olmadı. En kısa zamanda deneyip içindekileri sizinle paylaşacağım. Kuaförün söylediğine göre deneyenler çok memnun kalmaktaymış. 
Sonbahar sorunlarını bölümlere ayırmanın daha iyi olacağını düşündüm nedeni ise daha detaylı araştırmalar yapmak :) ya daaaa saatin bir hayli geç olmasının da etkisi olabilir :) Haaaa bu ara da bu markayı kullanan, duyan varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Şimdilik bu kadar en kısa zamanda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın.. 

1 yorum:

  1. Izmirin sulari klorlu degil kireclidir bu yuzden saclarin parlakligini azaltir.sampuan konusuna gelirsek saclariniz icin cok fazla etki edecegini dusunmuyorum.sadece 10 tel dokuluyorsa 8 e indirir.ancak badem yagi zeytinyagi gibi uygulamalari ayda 1 kez lokal olarak uygularsaniz bir sorun kalmaz.tecrubeyle sabittir.sevgiler.

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)