2 Ekim 2012 Salı

Elie SAAB Bizim Eve Bi Kahveye Gelirmisin ????

Elie Saab, delicesine tanışmak istediğim hmm ya da delicesine yaptıklarından birini giymek istediğim bir modacı. Hatta ona modacı demek az kalır en muhteşem romantik, dantelin efendisi, uçuşan tüllerin, taşların sahibidir kendisi. Şimdide ahh çektirecek bir 2013 gelinlik koleksiyonuyla çıkmış karşımıza ne diyeyim ben bu adama. Hayır aklında neler var, geçmişinde kesin bir kadınmış bu adam ya da bir kadını çok sevmiş ve reddedilmiş bu yolla intikam alıyor sevdiceğinden.
Velhasıl yine yıkmış geçirmiş bence birde ben bakayım göreyim derseniz tıkk tıkk..












7 yorum:

  1. Dantel ve gelinlik... Harika gerçekten düğünümde bunlardan birini giymek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. 3.gelinliği giymeyinde hangisini giyerseniz giyin Meryem Hanım :)

    YanıtlaSil
  3. These dresses are so beautiful... I'm impressed with them, I do! They look fantastic!

    YanıtlaSil
  4. I really like all of them. Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.Gelinlikleri koydunuz beni kalbimden vurdunuz geçen sene evlendim 2 düğünüm oldu hala gelinlik giymeye doyamamadım sondan 2.ye bayıldım çok güzeller bida bida giysem doymam:)Gelinliğim evimde ama 1 senede 15 kilo alınca içine giremiyorum:(aman dikkat evlilik kilo aldırıyor.

    YanıtlaSil
  6. :) bende şimdiden keşke bir kaç kez giyebilsem diye düşünüyorum. Kına gecem ve düğünüm ayrı şehirlerde olacağı için iki kez gelinlik giyeceğim bu beni baya mutlu ediyor :) uyarını dikkate alacağım ;)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)