24 Ekim 2012 Çarşamba

Doğum Günüm Güzel Günüm :)


Cumartesi günü yani 20 ekim benim doğum günümdü. O gün için yapılmış bir planım yoktu. Kimsenin bana sürpriz falan da yapmayacağını da biliyordum. Sadece annem sürekli seninle bir yere gideceğiz çok sevineceksin deyip duruyordu. Anneme doğduğum hastahaneye mi gideceğiz bile dememe rağmen annem ne olduğunu söylemedi. Bir de bir gece önceden sevdiceğimle küçük bir atışma yaşayınca iyice sinir olarak girdim yatağa. 
Sabah uyandığımdaysa karşımda sevdiceğim vardı :)
Nasıl bir mutlulukta tahmin edersiniz. Dünyalar benim oldu :)
Daha sonra ertesi gün annem karnım ağrıyor demeye başladı. Aslında iki gündür söylemekteydi ama o gün biraz daha artmıştı. Teyzemle hastahaneye gittiler. gece 20:00 a doğru apandistinin patladığını hemen gelmemizi söylediler. Gerisini tahmin edersiniz. bir mutlu ve ardından gelen talihsizlikle bir doğum günümün daha sonuna geldik. 
Kaç gündür hastanedeydik. Şimdi evdeyiz. Annem gayet iyi. Allah daha beterlerinden korusun bizi de hepinizi de. 
Şimdilik kendinize iyi bakın.
Hepinize iyi bayramlar. Sevdiklerinizle beraber mutlu, huzurlu, bol etli, bol şekerli bayramlar geçirmeniz dileği ile :)

11 yorum:

  1. geçmiş olsun canım yeni yaşında kutlu olsun hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. :) çok teşekkür ederim canım. Sana da hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  3. Ben 6 gün geç kalmışım ama bloğunuzu yeni takibe aldım... Nice mutlu yıllar dilerim... İYİ BAYRAMLAR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim. Sizinde geçmiş bayramınız mübarek olsun. Takiplerinizi beklerim:)

      Sil
  4. çok geçmiş olsun, doğum gününüzde kutlu olsun nice mutlu yıllara..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok geçmis olsun canim, sanada nice mutlu yillar ! eh ne yapicaksin iste azende boyle taihliz kadarler biz insanlarin basina gelebiliyor :(

    YanıtlaSil
  6. ödülünüzden adres alip geldim sayfaniza ;)
    yeni yasiniz hayirlara vesile olsun .
    Allah c.c. safi ismi ile tecelli etsin .
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  7. :) hoş geldiniz umarım daim olur gelişiniz. Çok teşekkür ederim aminn :)

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun, size de nice sağlıklı yaşlar dilerim :)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)